20140318

Ett litet projekt :-)

Efter som jag inte har skrivit i bloggen på länge så vill jag bara säga att man kan kika på sidan Timothtys resa för att få viss förklaring varför pysslandet har hamnat lite på hyllan.
Men idag tänkte jag visa lite bilder från ett projekt jag sett på YouTube och givetvis ville prova. Jag gjorde den till en av mina bästa vänner som fick en son i höstas och som har en dotter på 3 år :-) jag hoppas att hon blev glad. Då det inte fanns beskrivning fick jag knåpa lite men jag blev nöjd till slut i alla fall :-).
















Det är själva "garderoben" och nu kommer lite bilder på albumen som agerar garderobsdörrar :-)

Först ut blir flickalbumet:















... och så pojkalbumet :-)














Jag bara älskar den här pappersserien till bebis som man kan ana om man kikar lite i bloggen :-D

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar