20140317

Lite fler bilder på babyalbumet :-)

Nu kan jag lägga till de övriga bilderna på de senaste babyalbumet som jag visa igår :-) Det är ett vertikalt pås album och jag kan inte annat än älska det roliga med dessa album. Så mycket plats för foton och ändå många möjligheter för dekorationer :-) Har ytterligare ett babyalbum igång som också är till en flicka och med samma Paper Pad givetvis också ett vertikalt pås album men helt annan "inredning". Så det kan märkas att jag har fastnat lite för pås album... Men jag har lite andra album på gång så jag hoppas ni kikar in lite då och då även om ni tröttnar på babyalbum och pås album ;-)
Framsidan igen för lite recap:




Ryggen och "stängningen" samt närbild på mina charms:




Första uppslaget:




Mini boken från pärmens insida:




Först sidan och med tagen: (alla ser likadana ut fast olika mönsterpapper)




Sida två och tre och med tagen:




Sida fyra och fem samt lilla booklet"en":




Sida sex och sju:




Så här ser tagsen ut på baksidan:




Närbild på mini tagsen på sida 7 och charmen på insidan:




Sida 8 och 9:




Och bilder på mini boken sid 8:




Sida 10 och 11:




Lite bilder på booklet"en" sida 10:




Sida 12 och pärmen med waterfall (igen) :-)




Och lite waterfall:




Bättre sent än aldrig eller hur men vilken bild kavalkad det blev :-) Ska försöka börja filma mina album istället men det får bli när tiden till det finns :-)
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar