20130414

Uppackning från Annexet och Två ATC för en swap på Facebook :-)

Den här veckan har det varit inskolning för Timothy (andra vändan) och torsdag fick jag säga hejda och gå "hem". Givetvis innebar det att denna mamma genast gick till sitt krypin och satte igång med uppackning från helgen på Annexet. Givetvis tog jag bilder på allt nytt jag införskaffat och oj så kul det var att se allt som jag hittat :-). Sedan gjorde jag klart de två sista sidorna i albumet som jag gjorde på Scrap and Pearl men nu är det själva "pärmen" och blinget kvar innan jag kan visa det :-)

På fredagen fick jag också lämna för att gå "hem" (åter till mitt krypin alltså). Men då passade jag på att göra två ATC för en swap på Facebook som jag ville vara med på :-) Blev riktigt nöjd med dem till sist och hoppas att de uppskattas av mottagarna :-)

Men nu till lite bilder då :-) Först ut blir det ATC sedan ett helt gäng med bilder på allt som shoppats under förra helgen :-)


Två ATC med tema länder (kan du ana vilket land jag satsade på?)



Nu till shoppingen och jag måste varna för många bilder då jag som vanligt inte kunde låta bli att shoppa shoppa shoppa :-)

Den svart/vita lilla väskan från förra inlägget, nu fylld!


Lite närbilder på skatterna:






Lite verktyg för att kunna skapa med de nyfunna skatterna :-)



Lite härliga stämplar från Vilda Stamps :-)


Några dies från Tim Holtz och Sizzix :-)


Lite blandat, en smart linjal från Fiskars med både cm och inch, Martha Stewart 'around the page' stans, en mask från TCW, en av Primas nya tjejstämplar, tre cameos, corner dies från Cerey Lynn Designe och några washi tapes :-)


Två paket med plastfickor för ett 12*12 postbound album som jag tänkte att jag skulle skapa efter att ha sett detta underbara Youtube klipp av BellaMio


Några fina påsar och det paperpad jag köpte till albumet jag gjorde på Scrap and Pearl Eventet (fast det var två jag köpte, de ena har jag dock använt slut på till albumet).


Och sedan blev det lite papper också :-)

















...och några cardstocks


- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer: