20130415

Oj va snabbt det går ibland :-)

Igår var det söndag och efter att ha varit uppe från 6:55, tagit barnen fram till 9:30 när Thomas vaknade för att äta frukost och sedan dra till gymmet. Dammsög vid 10:45 och 11:15 kom Sabrine ner och skällde över både det ena och det andra. Vi hade låtit som djur hela morgonen och jag var respektlös som började dammsuga när "någon" sov. Men eftersom mamma och pappa skulle komma och jag skulle hinna scrappa lite och Thomas skulle hinna tillbaks så väntade jag så länge jag kunde. Men nog är väl 10:45 helt OK att vakna om man nu sover, eller?
Jaja hur som så kom Thomas hem 12:00 och då gick jag direkt till krypinet för att göra två ATC till ytterligare en swap på Facebook :-) Hade ca 1 h på mig och hann precis till att messet kom att ma och pa hade kommit. Det som gick "så fort" är att jag inte hann fota dessa ATC då jag redan har stoppat de i kuvert för att postas idag :-)

Men nu är det måndag morgon och barnen kolla TV innan det är dax att gå till bussen. Vi var uppe 6:00 och klara med allt till 6:50, riktigt skönt att hinna sitta en stund i lugn och ro innan lämningen drar igång :-) Tänkte även idag sitta i krypinet och försöka få klart lite till mer på albumet från Scrap and Pearl men sedan ska jag nog dra igång ett lite mer pressande pyssel. Tänkte scrappa ihop ett litet album till mamma på morsdag med tillhörande "låda" som jag fick inspiration till på Youtube under helgen :-)

Nej nu ska vi snart börja med ytterkläder så kramiz från mig och hoppas vi alla får en bra vecka :-)
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar