20101114

Lördagsmys!

Då var det lördag och snart har ytterligare en vecka passerat men den här veckan har varit lugn och jag har tom hunnit med att träna två dagar vilket är mer än de senaste tre veckorna som har resulterat i ingen träning alls :-(. Idag var vi uppe vid 7:30 och frukost 8:30. Vi vinkade av Thomas vid 9:30 och då var det bara jag, Lorinne, Sammy och Felicia hemma. Thomas hade glömt plånboken dock och kom hem och vände igen och vi fick en extra puss och vink vid 11:00, Felicia pep iväg för kalas för lilla syster vid 11:30 och då var vi bara 3... Kollade film med Sammy och Lorinne höll låda som vanligt. Efter lite pyssel så blev det lunch och sedan underhållnings TV på 6:an. Vid 15 tog vi bussen upp till Ica för att inhandla läsk och middag till morgondagen. Hem igen och lite mera film, Supersugen. Lorinne diggade med till introt men somnade innan filmen var slut vilket inte var helt oväntat. Tänkte dock visa den härliga videon av dansen till introt som var så skön.

Vi körde vidare på nästa film, I min vildaste fantasi efter lite strul med telefonen och uppkopplingen till datorn. Blev dock chockad när jag såg att klockan var närmare två när den väl var slut men det var en kul mysig film som jag kan rekommendera om man vill le och må bra. Facebookade en snabbis för att lägga in den härliga videon där så fler kan få se min lilla älsklings gung... Sedan tänkte jag vara duktig och skriva en snabbis här med. Tänkte tom visa dagen pyssel vilket inte var igår eller hur? :-)

Här kommer det i alla fall, det blev ett bokmärke till Lorinne där hon fick välja stämpel och färg. Färglade med Distresser refill såklart och testade min nya linjal från Tim Holtz med hål för "söm" och vilket var jätte kul att prova då jag varit sugen ett tag på det där med söm i scrapbookingen men inte provat på det än.


Ska visa lite mer snart på vad jag har pysslat med men det får bli en annan dag när klockan inte har passerat 2.

1 kommentar:

  1. Låter spännande med den där linjalen.. var hittar man den? Du får gärna skriva en kommenatar på det i min blogg eftersom jag tittar runt på så många bloggar så jag kanske inte hittar tillbaka hit för att se ditt svar.. haha..

    Kram

    SvaraRadera