20100411

Ytterligare en vecka har passerat!

Tänk att det har gått en vecka till och jag har inte hunnit med någon scrapbooking. Det är så illa att jag inte ens saknar det, hinner inte med och det känns som en börda när jag tänker på det. Jagar klockan dagligen och hoppas att det ska bli ändring på snart. Håller tummarna för goda nyheter på tisdag... Veckan som har varit har fullt med barn eftersom det har varit påsklov. Har dock hunnit med att gymma både måndag och fredag och jag har även träffat Pillan vilket var hundra år sedan känns det som om inte annat. I tisdags kom Braulia för att bo här heltid några veckor framöver vilket har gjort denna vecka lite extra jobbig. Diana har varit hemma sedan veckan före påsk och blir hemma minst två dagar till vilket gör att det inte finns mycket egen tid senaste tiden. Ska gymma imorgon är tanken och jag hoppas jag orkar med det bättre än i fredags. Ska väl hoppa isäng nu om jag ska orka upp 6:55 imorgon för att få iväg de övriga till skolan. Godnatt och ge inte upp hoppet än - jag kommer scrappa snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar