20100304

Oj oj oj!!!!

Det var alldeles för länge sedan jag var här inne och det skäms jag för men det har helt enkelt inte funnits tid alls. Vi flyttade helgen den 29-31 Januari och sedan har dagarna bara försvunnit. Vi har firat Kevin 11år i efterskott den 12 Februari och sedan var det syrrans 30 års kalas uppe i Söderhamn den 13 Februari och lite mys till Valentin :-). Helgen efter det var det fullt ös med extra barn och sedan var det inflyttningsfest helgen efter det och helt plötsligt var det Mars... Jag har hunnit med liiiiiite scrap och skulle även vara med på lite tävlingar med dessa men jag missade att skicka in de. Det är skamligt men jag får erkänna att att jag inte har kommit i kapp med tiden än. Ska satsa på ett bättre resultat under Mars. Har ju ändå haft som mål att vara med på Svensk Scrapbooking varje månad men som sagt det sprack under Februari så det får jag skämmas lite extra för :-(. Men nu är det nya tag och jag hoppas jag hinner med lite mer under denna månad.

Mitt tänkta bidrag för SS - Shabby/Vintage:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar