20100308

Jippiiiiiii!

Igår bokade jag och Susanne våra platser på Handarbetas STORA scrapträff i Stockholm City. Vi ska gå under söndagen och jag längtar så det smäller i taket :-). Ska bli så kul att kunna fokusera på Scrapbooking under en hel dag och inte få sneda blickar från någon. Hoppas bara att jag kan packa med allt jag vill ha med mig.... Idag är jag hemma med lilla tjejen som har feber, hosta och hes i halsen. Typiskt men det är ju så det är med de små. Hon fick feber under kvällen igår vilket var trist men hon fick en kul dag innan då hon äntligen fick bli firad av hennes kompisar. Det blev tårta och godis och hennes vänner ville inte gå hem när det var dags efter 2 timmar. Hon hade roligt och fick jätte fina paket. Favoriterna var leran från kompis Lucas och bilbarnstol (till dockan) från kompis Arvid. Det bubbas runt på bilbarnstolen hela tiden om det inte knådas med lera. Jag har även idag tittat på Desperate Housewife på kanal 5 play eftersom jag missade premiären OCH reprisen så jag testade play och efter att ha betalt 19:- så kunda jag se den på datorn vilket var suveränt. Men nu kom Kevin hem och Lorinne vill att jag ska komma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar