20200616

Va! Juni 2020 redan ???


Hej bloggen och härliga läsare, hur många gånger är det inte jag ger mig själv skäll för att inte skriva här 🤔. Men denna gång ska det ta mig basta bli bättre. Nu har jag avslutat min 3,5 år långa utbildning och den 29 Juni kommer förhoppningsvis sista betyget 🎉. Jag har även köpt min nya personliga almanacka från just personlig almanacka, detta läsår ska den dock användas mer effektiv och bloggen ska få en egen färg och ”att göra” så jag hoppas på att skriva mer här och visa saker jag gör 😊. Idag tänkte jag visa ett påsk pocket letter som jag först nu kommer för mig att lägga in 😂. 

 
Kanin tagen i fjärde ficka ovan ifrån till vänster på mittenraden är stämplar och die från Lawn Fawn likväl som den lilla kaninen som håller ett rosa hjärta mellan tassarna i sista fickan till höger längs ner. Påsk ägget lägst till vänster på mittenraden är en shaker som är skapad med dies från Poppy stamp ”Egg Cetera” och sax ✂️. Blomster slingan är gjord från en die i min stash så jag vet inte vilket märke det är. Den luddiga gråa kaninen jag skapat genom att göra en mall och sedan ritat av på ett kuddfodral från dollarstore. Under den är det en doily som jag har gjort från en Magnolia die och under den är en muffins form. Texten kommer från taylored expressions “Tag-along-Easter”.

Hoppas detta kan ge inspiration till någon och om något är oklart eller undras över är det bara att fråga så svarar jag efter bästa förmåga 💖


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar