20160311

Oj oj vad dagarna rullar fram fort....

Jösses vad länge sedan det var jag skrev här. Första inlägget i år och massor har ju hänt. Eller.... privat så har äntligen min prins blivit fri från medicinen och nästa uppföljning kommer bli först i sexårs/ettan, woop woop. Vi har flyttat till landet i September och nu 1 Maj så flyttar vi tillbaks till Buregatan och då kan jag äntligen bli lycklig igen. Jag har verkligen vantrivts på landet och längtar så det värker till Maj. Jag har fått jobb på Good Morning Hotel Arlanda i restaurangen och trivis bra men arbetstiderna tar bort mig mycket från vardagen och barnen vilket jag sörjer.

Nu till pyssel, jag är fortfarande lycklig nog kvar som DT för underbara Fru Limegrön. Vi har startat en blogg och där skriver jag någon gång i veckan och några DT inlägg har det också hunnit bli och fler ska det komma. Nu laddar vi för den stora träffen i Solna: Stockholm Hobby and Craft Event och jag har fått den fantastiska äran att få hålla fyra (som ska bli sex) workshops samt två Demos åt Fru Limegrön. Gissa om jag är nervös... Jag ska hålla i två workshops där vi ska göra en låda, en (två) foto folio och en (två) påsalbum.

Jag har inte så mycket scrapbooking att visa då jag har varit jätte dålig på att filma och fota men ska försöka fixa lite dokumentation under nästa vecka och visa upp så fort det är klart.
Nu ska jag lite fint väcka gubben och se om har orkar ge mig en lite snabb massage så min migrän kan ta och bege sig snarast möjligt då den har hälsat på sedan i tisdags.

Hej då så länge, och surfa lugnt tills dess. kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar