20150105

2015


Jag hade stora planer på att vara aktiv på bloggen under 2014 men det sprack rejält. Nu har 2015 börjat och de första dagarna har bara varit ett töcken av smärta. Men så fort min vänstra axel har hittat tillbaks från helvetet den nu befinner sig i så tänkte jag att 2015 ska bli ett blogg år :-P Jag ska göra mitt bästa att dokumentera mitt pyssel och publicera det. Skriva av mig och framför allt kika på alla underbara bloggare jag följer här. Men som sagt just nu har jag svårt att t.o.m andas pga smärta från vänster axel/skuldra så det blir inget pyssel ett par dagar framåt :-( Kram på er alla så länge :-*

Visar ett pås-kort med en julklapp i till en tjej som jag var hemlig tomte till på FB:



Framsida:


Jag älskar mina fina scrabble stämplar från Joy craft :-) Fick även använda lite ler figurer ;-)
Älskar dessa stämplar från Mo Manning och färglade den med Distress Markers

Baksidan:


Ytterligare en fin stämpel från Joy craft som heter Bingo och ramen är från Martha Stewarts mold. I ramen är en annan stämpel från samma "set" från Mo Manning.

Närbild på tagen och "öppningen" på påsen:


Jag skrev ut texterna på datorn och klippte till de som "banners" tagen har jag använt min corner punch från WeRm :-) Gjorde sedan en dangle charm med en liten ängel som matchade kortet, den kan hon även haka av och använda till något annat :-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar