20130522

Nattsudd :-)

Tre kvällar sedan söndag har jag nattsuddat i Krypinet och idag kan jag äntligen visa det färdiga resultatet. Jag har gjort ett album som jag började med på Stockholm Scrap and Pearl Event och har nu gjort klart det. Men eftersom det var en gåva till min härliga nyvunna vän Sofia så ville jag inte lägga in bilderna här innan hon fick den. Men nu har vi haft en härlig dag med lunch och fika tillsammans med Diana och hon fick även sitt album :-)

Jag har gjort ett stående påsalbum med bruna påsar som jag sedan målade svarta då jag inte hittade något cardstock som passade de bruna. Sedan använde jag Grafic 45, Secret Garden samt svart cardstock till flapparna. Tim Holtz fick hjälpa till med framsidan, jag har använt Tag and Bookplates och Bird and Cage Jag har även gjort några egna charms vilket jag tycker är såååå roligt just nu :-) Men nu kommer en bildkavalkad som heter duga. Om inte annat så måste man ju bara kolla in dessa vackra papper ;-)

Framsidan:


Ryggen:


Närbild på charmen som var sååå roliga att göra :-)



Låset: (med ytterligare tre egen gjorda charms varav en ängel :-))


Insida på pärmen och sida 1-


Hockus Pockus:


Sedan uppviket sida 1:


Sida 2 och 3:


Trolleri trollera:


Och uppviket sida 3:


Sida 4 och 5:


Filli Jockus:


Uppviket sida 5:


Sida 6 och 7:


Sim salla bim:


Uppviket sida 7:


Sida 8 och 9:


Like magic:


Uppviket sida 9:


Sida 10 och 11:


Magiskt:


Magiskt:


Sida 11 och baksidan på pärmens:


Spännande va :-)


Det var jätte kul att göra detta album och det kommer garanterat att bli fler :-) Ska bara ha någon att ge det till också ;-)

-Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar