20120316

Min lilla prins

Ligger i sängen och bara tittar på min underbart söta son när han ligger och sover gott på min arm. Tänk att vi först fick en underbar vacker dotter efter att ha försökt i över fyra år och tappat hoppet helt. Och knappt fyra år senare har jag en underbart vacker liten kille i mina armar. Vi (jag i alla fall) hade även då slutat att hoppas, men undrens tid var inte förbi :-D. Dagarna rusar fram och redan nästa helg är det dax för årets första härliga scrap helg. Jag är lite fundersam över hur det ska funka men hoppas att det kommer gå. Ska försöka få till lite scrap i veckan och hinna packa såklart :-). Kanske får till något att visa här under nästa helg om inte annat :-)

Kram Lillian och Timothy



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar