20110623

Hej bloggen!!!!

Jag vet att jag inte har skrivit på super duper länge men det är för att jag har haft en så enorm hemlighet att jag inte har vågat skriva för risk att försäga mig :-D. Men i tisdags fick vi det bekräftat och har nu hunnit berätta för familjen så nu kan jag skrika ut det här :-) Vi är gravida och väntar in ett syskon i Dec/Jan :-D Vi är nu i vecka 13 och det lilla livet trivs och mår bra. Vi gjorde UL i tisdags och fick se vår lilla skatt och tänk så glad man kan bli att se något som är ca 6 cm :-). Men vi såg en liten näsa och två armar och två ben. Kunde även se de pytte pytte små fingrarna hihi. Nu väntar vi in 8 Augusti och nästa UL, vi hoppas att vi får ett BF vi törs lita på och om vi har tur får vi veta om det blir en lillasyster eller lillebror :-). Nu ska jag vila lite innan jag hämtar min lilla älskling och jag lovar att det snart kommer ett inlägg med pysslet jag har lyckats göra dessa veckor av hemlighetsmakeri :-)



1 kommentar:

  1. Nä men åh så fantastiskt roligt för er, grattis!! Är glad för er skull :D

    Ha nu en skön sommar och ta hand om er, alla fyra ;)

    Kram kram

    SvaraRadera